Kopen op rekening Voor zakelijke klanten
Professioneel advies 20 jaar ervaring
Gratis verzending Dropshipment mogelijk
KommaGoRoutershop

TP-Link presenteert nieuwe merkidentiteit

Netwerkspecialist TP-Link bestaat 20 jaar en viert dat met het introduceren van een nieuwe merkidentiteit. Het bedrijf is de afgelopen 20 jaar hard bezig geweest om een sterk productportfolio op te bouwen op het gebied van netwerkoplossingen en smart accessoires en past haar identiteit nu nog beter aan op de vraag van de markt. TP-Link

Reliably Smart

Een belangrijke verandering voor de merkidentiteit van TP-Link is de slogan. Voorheen was dat ‘The reliable choice’, maar dat is nu veranderd in ‘Reliably Smart’. Met deze vernieuwing benadrukt het merk de transitie die is gemaakt van puur netwerkoplossingen naar steeds slimmere producten. Ook het bedrijfslogo is op de schop gegaan. Het nieuwe logo bestaat uit een pijl die naar het midden van een cirkel wijst. De gedachte hierachter is dat de consument nog centraler komt te staan bij TP-Link.

Visuele veranderingen

Ook op visueel gebied verandert TP-Link ingrijpend. Er komen nieuwe verpakkingen, een verbeterde website en een scherpere kleurstelling. De nieuwe kleurstelling moet een energiekere uitstraling aan het merk meegeven, in lijn met de nieuwe weg die het bedrijf is ingeslagen. Op kwaliteitsgebied verandert er weinig, de producten van TP-Link blijven van topkwaliteit. Bekijk het assortiment van TP-Link via deze link.